Sunday, August 17, 2008

sakın ola kendi şehrinizin dışında bir yerde hasta olmak gibi bir hata yapmayın gençler! ki öyle saçma bir yanılgıya düşecek olursanız devlet sizi tanımaz, bi de hasta olmanızın yanı sıra deli muamelesi yersiniz, her adımda sağlık karnenizi eline alan sağlık görevlisi ora nere ki? burda ne yapıyorsunuz? gibi sorularla sizi bin pişman edeceklerdir zaten,eczacı şok olacak, masraflarınız karşılanmayacaktır (beni ilaçsız bırakmayan ekip arkadaşlarıma teşekkürü borç bilirim) hem sizden büyük abdest tahlili de istiyebilirler, iyi bir müslüman değilseniz vay halinize! (hayır bunu benden istemediler arkadaşlarımdan istediler benden sadece yıldırım orta anadolunun en hızlı kovboyu edasıyla kan aldılar beş gün öncesiydi kolum hala mor. bunu söylediklerinde ise ben şuursuzdum yarım saat sonra takside kendime gelip 'büyük abdest tahlili ne esra yaaa' dedikten sonra gülme krizine girdim) şimdi iyiyim, bitek antibiyotik kullanıyorum, ama mühim değil, burda içki içmek de imkansız gibi bişey zaten.

No comments:

Post a Comment