Sunday, August 17, 2008

kaysı eri sekizinci tabur vajinismus meydan muharebesi

internet çöktü kaldığım örtmenevinde 10 gün kadar önce, bu sabah fotoşopum erör verince pılımı pırtımı toplayıp kafeye yerleştim. neyse fotoşopuma pansuman yaptım, şimdi iyi. aslında ben kararımı vermiştim ama, bir sonraki internetime kaldı artık.

Image113
erciyes.

Image017
gelene'ymiş adı.

Image039

işin ağırlığından çocukluğumuza mı indik nedir, her boş anda cep telefonlarına poz veriyoruz bol bol. salıncağa biniyoruz. lolipop alıyoruz birbirimize. çocuklarla oynuyoruz sokakta.
türk popu şarkılarına fena halde aşina oldum. ikimiz de aşık bir tek farkla diye başlayan nalet şarkı ne zaman çalsa kafama takılıyor, akşama kadar küfrediyorum. rüyalarım bi garip. bi de burdan çıkınca açık tükan bulsam da şevval sam'ın albümünü alsam, arabada dinlerük.

lysim portfolyo açmış. onu okumayıp beni okuyacak kadar manyak olan varsa diye sölim dedim.

özledim çok.

No comments:

Post a Comment