Monday, April 5, 2010

after every party i die

i: sağırım :S
pk: hala beynim kafamın içinde sallanıyo. kendimi çıngırak gibi hissediyorum
i: after every party we die.

konserin ertesi sabahı arkadaşımla aramızda geçen diyalogdur. IAMX'in konserleri after every party i die'la bitirmek gibi bir alışkanlığı var ama (how convenient) bu kadar mı doğru olur. konser hayatım boyunca çığırtkan bir dinleyici, ilk çığlığı atıp kitlenin geri kalanını gaza getirenlerden oldum ancak sanırım hiç bu kadar bağırmamıştım. IAMX gibi bi grup zik Babylon gibi zik kadar bi mekanda olunca elbet sıkış tepiş oluyor, ancak seyircideki her bir kişiyle mi connect eder insan. Connect derken, sahneden uzanıp elimi tuttu ve "AMAN TANRIM O ELDİVENİ ASLA YIKAMIYCAM" modundayım ki IAMX severim, hatta yıllardır en sevdiğim gruplardan, ancak 2005 tori konserinden beri böyle bir moda girmemiştim, beklemiyodum kendimden. öğrenci bileti satışını kaçırıp, bilet bitti dendikten sonra bilet bulup değerini bilmemin de etkisi olabilir. bütün bunlar olurken de bol bol mekanın kulis girişinin önünde oturarak chris dışında bütün grup elemanlarını görmüş olabilirim, konuşmadım ama, uslu uslu kendi aralarında konuşmalarını dinledim. *PİS STALKER*

1. Kingdom of Welcome Addiction,
 2. The Great Shipwreck of Life,
3. Nature of Inviting,
4. The Alternative,
5. Sailor,
6. My Secret Friend,
7. I am Terrified,
8. Running,
9. Mercy,
10. Tear Garden,
11. Spit It Out,
12. You Can be Happy,
13. Think of England,
14. Kiss and Swallow,
15. Nightlife,
16. President,
17. The Negative Sex,
18. After Every Party I Die

2 adet bis de dahildir efenim.
fotolar ve videolar şahsıma ait değillerdir efenim, şu hanfendi tarafından şurada paylaşılmışlardır.

*daha fazlası için böyle buyrun.* 





No comments:

Post a Comment