Saturday, November 21, 2009

oyuncakçı dükkanında çalışan kızın, ufak oğlan çocuğunun oyuncak yılanla oynamaya başlamasıyla dükkanın dibine fırlamasının bir olması, neşesini kaybetmiş de çocukluğunun oyuncakçısında kırtasiye reyonunda aramakta olan bendenizi doğru yerde olduğuma inandırdı.

az önce iki gün önce yapılan bir şakayı anlayıp güldüm, bu da bana sinapslarımın iyileşmekte olduğu işaretini verdi, bu işaretle eşzamanlı olarak salı günkü fizyoljik psikoloji sınavım aklıma geldi, tadım kaçtı.

ama sis vardı bugün, bütün yorgunluğuma rağmen, sis vardı bugün.

fog.

2 comments:

  1. Anladığım kadarıyla sinapsların gerçekten berbat durumda çünkü birinci cümleden hiç bişiye benzemiyo.
    Ki ben çakarım senin cümlelerini.
    Üstelik bi imla yanlışı var.
    Bi kaç tane var ama o çok bariz ayıp artık.

    Ama anlamamam kendi hikayemi kurmama sebebiyet verdi o yüzden sen çocuklarından utanan yanlız ve sıkılmış tanrı, onlar da yılan kız erkek oldular.
    Sen onları terk ediyodun çünkü onlar çok "lame" diler.



    Fotoraf makinenle bileşik yaşamamanı anlamıyorum.

    O flaş fotolar kötü.
    Hiç bişiyin bişey olmadığı foto ise fena değil. Renkleri drone müzik gibi.
    En son kedi foto güzel.

    ReplyDelete
  2. ilk cümleyi tekrar okudum da gğldğm baya.

    ama lame bulamayacağım bi şey varsa o da yılan kız erkektir.

    fotolar zaten daha ziyade "candid" kategorisinde, portfolyo materyali diil yani, ancak ben de bir ve sonu kayırıyorum. bir ve son olmalarından belli zaten.

    ReplyDelete