Saturday, February 28, 2009

ay imdat

6 comments:

  1. Aaah ah sormayın, vaktiyle bademcik ameliyatı olurken benim de kafayla oynmışlar. O gün bu gündür hep erkek gibi davranırım, arada pantolonu indirip penis görmeyince şaşırıyorum hatta...
    Neyse, bilim açısından adamların yaptığı konusunda bir itirazım var mı yok mu emin değilim, yani bir yandan hayvan hakları, diğer yandan insanın beyni konusunda yeni bilgiler elde edilmesi ama bu bilginin çocuğunun "normal" olmasını isteyen anne babalarca uygulanabileceği falan da filan. Ancak asıl sinir bozucu olan haberde kullanılan üslup. "Erkek gibi davrandı!" = hemcinslerinden hoşlanıyor . Lezbiyenlerin erkeksi gay'lerin ise kadınsı olması gerektiğini düşünen ve bu haberi yazan şahsiyete bir doz Tom of Finland rica ediyorum Doktor Hanım. Bilmem önerime katılır mıydınız?
    P.S: İkidir ne bu doktor geyiği ben de çözemedim, doktor fetişim de yoktur yani ama...

    ReplyDelete
  2. Tahrik olma & seksüel davranışların nerdeyse hepsi öğrenildiğinden,
    belki aslında, beynimize delik açmak bizi kurtarabilir.
    Ha.

    ReplyDelete
  3. sevgili dostlarım,
    benim bu yarım cümleye doldurdurmaya teşebbüs ettiğim tüm duygu ve düşüncelerimi gayet güzel bir biçimde açtığınız ve açıkladığınız için sizlere teşekkürü borç bilirim.

    ReplyDelete
  4. bence o zaman bebeklerin anne karninda bakilsin genlerine, homoseksuel olanlar dogurulmasin. en iyisi bu... ama bu arada beyinsel ozurlu olanlar, kor-sagir-dilsiz olanlar falan dogurulsun, cunku onlarin hayatlari cok kolay geciyor ;)

    (Tabi ben yirtiyorum arada bi-seksuel'ligi tespit edemezler nasil olsa, kandiririm ben onlari :))))

    ReplyDelete
  5. Hayır ben beynime delik açmak için sebep arıyor & kaşınıyorudum.

    ReplyDelete
  6. @guls: o çok değerli makinalarının kafalarını karıştıracak, egolarıyla oynayacağız =))

    @dila: tamam hayatım, en kısa zamanda.

    ReplyDelete