Monday, January 19, 2009

amy cook, instant crush

tamam, dünyanın en karizmatik fotoğraf olduğuna gördüğüm anda kanaat getirdiğim bu fotoğrafı header yaptım ama hemen akabinde keşfettiğim şunları da burada sergileyemezsem çatlayacağım.

o ilahi imge içersinde yeralan ilahi figürlerden daha önce adını duysam da tanışma şerefine nail olamadığım amy cook hanfendi için, karizmasının da etkisiyle, dur bakıyim, kimmiş neymiş diye sitesine dalmamla bu fotoğrafı keşfettim.

bu arada sitede if i am in need of assistance ve hotel lights isimli iki şarkısı mp3 formatında bulunuyor. özellikle if i am in need of assistance ilk dinleyişten beni baya bağladı kendisine. öte yandan şu anda böyle sert görünümlü bir kadından böyle sıcak ve yumuşak bir ses çıkması gerçeğiyle başa çıkmaya çalışma evresindeyim.


bunu da last.fmde buldum ve şu anda genelde pek prim vermediğim bir sözcük olan karizmadan ölebilirim.

update: biraz daha kurcalayınca sitenin de ne kadar öküzlemesine güzel hazırlanmış bir site olduğunu keşfettim. bütün bölmelerine tıklanmasını tavsiye ediyorum. luz sen özellikle yap bunu.

2 comments:

  1. Ödevimi yaptım ve vet site harika ve ilham verici ve bookmarkanldı bile.

    Ama maskülen karizmatik kadın bana bi kere söktü iki kere, belki üç kendi gözümle görürsem, ama artık dışarda uçurumandrojenlikten çok kafadaki kalptekini gözlüyoum artık, bilmem anlatabildim mi.

    Belki şarkıları biraz daha iyi olsaydı neyse.

    ReplyDelete
  2. ay hiç senlik diil şarkıları kabul. hem artık seninle cinsellik tartışmıyoruz o son kuş olayından sonra. benim sana yetişmeme çok var.

    ReplyDelete