Sunday, December 14, 2008

Hype!

sabah uyandığımda kelleyi yokladım ve travmatize edici bir rüyaya dair bi knaıt bulamadım. üstüne sadece sekiz saat uyumuşum. son on gündür on saalik froydiyen rüyalardan dayak yemiş gibi kalktığım düşünülürse, dua etmiş olsaydım dualarımın kabul olduğuna inanırdım.
bugün tek bi ilginç hasarla uyandım rüyadan: bütün bu *check* işlemleri tammalandıktan sonra baktım da, iyi de ben womanizer söylüyorum??

bu da o kadar mantıksız diil aslında, dün perezhilton'da duyduğum mükemmel lilyallen cover'ı düşünülürse. cover'ın orcinalinden iyi olması sendromu. hatta dün akşam mp3'ü bulsaydım bloga koyaceğdim, görsel bilem hazırlamış idim. (kötü korsemsi elbiselerden yola çıktım görsel hazırlamak derken hatta bi önceki postumdaki maryoyu da öle buldum)
sonra mp3ü nerden yükliyceğmi bulamayınca vazgeçmiştim falan.


neyse bu sabah da baktım bilgisayarda yok womanizer, girip hypemachine'den deniyim şansımı dedim. çıkmakla kalmadı, lilyallen coverı çıktı karşıma. hayır sadece o olas, ladyhawke cover'I da var hemen altında, bunu bitirince ona geçicem.



hypsemachine'i nasılsa ilk keşfeden ben diğilimdir diye sadece link vermekle yetinicektim efendim de dayanamadım blogu readerdan diil de blogdan okuyorsanız şu hemen yukardaki şirin badge benim account'uma çıkar efenim, çekinmeden tıklayınız. account açınız ekleyiniz hatta, birlikte mutlu olalım.
bu hype machine kısaca şöle bişey, müzik bloglarına girilmiş olan mp3leri bi güzel hissediyor, listeliyor, kendi gayet güzel streaming player'ından dinlenebiliyor, tabii ki de orcinel posta gidip indirilebiliyor vs. sevdiğn şarkıları kendi sayfana ekleme olayı var, bi de last.fm'e scroplanabiliyo ki ben bunu çok sevdim.
bi düğmesi var, random bi şarkıya götürüyo keşfetme olayı filan.

No comments:

Post a Comment