Wednesday, November 5, 2008

robots in disguise








event photography deneyi. dijital makinayı aldığımdan beri portfolyoluk olmayan işleri buraya koymayı istiyordum. vesile olsun.

sahnedeki insanın fotoğrafının çekildiğini anlayıp direk objektife bakması fotoğrafı.

huh?

kewl klown.


sexy is not for sale.

your sex makes me stupid.


hey mr. bodyguard.


random dudes. say shoot, and i will.


mz z. canımıniçi.

burdan makinamın kapağını bulup getiren eksoe gömlekli çocuğa tekrar teşekkür etmek istiyorum. minnettarım.
dazlak sözüm sana, umarım bir daha karşılaşmayız, bir insan ne kadar gurursuz olabilir ki?

gidip sahneden ve yanımdaki kızdan akfama gelen birayı temizlemem lazım. o anda hiç şikayetçi değildim, ama yarın olabilirim. sanırım.

ha birşey daha, ey türk milleti, sahneden taş gibi hatun stagedive yapıyorsa, TUTARSINIZ, geri çekilmezsiniz, böylece ben de o düşmesin derken kolumu sakatlamak zorunda kalmam.

3 comments:

  1. tam olarak neye bayıldığınızı çözemedim ama o sizin ohalığınız diyerek teşekkür etmek istiyorum. *blush*

    ReplyDelete