Monday, June 2, 2008

Before da hey heyhey The Heyday


bu posterden oldukça memnunum, ama memnuniyetim iyi olmasından çok her seferinde sırıtmama sebebiyet vermesinden ileri geliyor olanbilir.

halihazırda en büyük hayranları olagediğim before the heyday sayfalarında da mevcut olan son kayıtlarıyla resmen beni kendilerine bağımlı ettiler.
etrafımdaki bi yığın insandan beni hayranlıklar içinde yüzer bırakacak eserler çıkmasına rağmen hala her seferinde hayretler içinde kalıyorum, ama alışasım da yok zaten. grubun en yeni üyesi evkedisi hanım da sesiyle zaten hayli hayli mest etmişken kendi sayfasına girince resmen afallattı yine. not since the illness kardeşten de öte bi grup, zira iki üyesi ortak bu grupların. aynı gece nasıl çalacaklar onu hiç bilmiyorum, arkada tek kişilik ilkyardım ekibi olarak bekliyor olucam sanırım, bir numaralı grupileri ve tasarımcıları olmamın yanı sıra.

No comments:

Post a Comment