Thursday, March 20, 2008

sigaradumanınınardındabirsisgibidağılankadınlarındayanılmazçekiciliği veyahutta sigaraiçenbirkadınınsigaraiçmeyenbirkadınaaşıkoluşununşaşkınlığı

güzel kadınlar hep güzel isimli yazarların güzel kapaklı kitaplarınnı okuyorlar.
bir sigara dumanı yükseldi arkasından. siyah beyaz bir sahnede sigarayı tutan beden diğer sırta yaklaştı. diğerinin önünden bir ışık geliyordu. pencereden mi, yoksa bilgisayar ekranından mı anlayamadı siyah beyaz resme bakan seyirci.
tüm insanlığı kadınlara indirgeyişin ilk değil ama güzel kadınlara indirgeyişin ilk oluyor
ben sadece gördüğümü söylüyorum
baktığını görüyorsun
kıskandın
evlen benimle
evlenemem, ben kanadada yaşıyorum
ne yani, seninle evlenmem için kadın olmam mı gerekiyor
hayır benimle evlenmek için cebime sığabilmen gerekiyor
gidecek misin?
gidiyorum zaten.
dalga geçme benimle.
senle asla dalga geçmem.
ben kimim ki?
soluklarını tenimde hissettiğim tensin.
herhangi bir ten de olabilirdim.
ama değilsin.
değilim.
titredi ve sigarasını düşürdü. almak için eğildiğinde sırtının çıplaklığı göründü. kuyruksokumuna kadar.

No comments:

Post a Comment