Sunday, April 29, 2007

domates edaa patlıcaaan

uykusuzluğu seçme şansı olanlara ve seçme şansım olduğu zamanlara özeniyorum.
şu anda benim için uyku bi zaman kaybı,
bedenim o zamanı kaybetmeye dünden razı.
akreple yelkovan değil.
(şş kurcalamayın. ben anlamıyorum ama geçiyo işte. ya da hep beraber geçtiğini sanıyoruz. soru sormayı kesmiyorum aslında, ama ona bile zamanım yok. şimdi cevaplama zamanı dostum. çalış köle!)

uykusuz gecenin sabahında, yorgun. kuracağım cümleleri de unuttum. yine de birinin bunu okuyacağını, ve hatta belki yazarken hissettiğimi anlayacağını bilmek, safça, güzel. onu seviyorum. biri dedim bak, anlatılan o oldu şimdi. sormuştu.




2 comments:

  1. bugün de sağ gözün uyuyordu. benim de beynim.

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

    z perisi.

    ReplyDelete
  2. ehii!

    çok güzel geceydi. çılgınlığın son noktası, domates eda patlıcan.

    :]

    öperim bebek. bugün okulda uyuyordun sen ayakta, o yüzden uyu. uyu, güzel al uykunu. uykusuz gecelerin sabahları ve o sabahların ilerki saatleri öyle şapşal oluyor ki ayrıca, aslında çok seviyorum uykusuzluğu.

    ReplyDelete